Jak najít tu správnou cílovou skupinu?
Kategorie: PRAKTICKÉPotřeby spotřebitelů jsou rozmanité a efektivně zasáhnout celý trh není možné. Proto je pro každého podnikatele tak důležitá přesná definice jeho cílové skupiny, která má potenciál u něho nakoupit.
Poznat budoucí zákazníky, najít osoby, podniky a organizace, které byste měli oslovit svou nabídkou, vám pomohou firemní databáze Albertina. Tento produkt z e-shopu společnosti Bisnode nabízí úplná a aktuální data pro vaše telemarketingové a direct mailingové kampaně. Informace z databází Albertina umožňují přesně vymezit cílovou skupinu, čímž šetří váš čas a prostředky k dohledávání a ověřování jednotlivých kontaktů.
Jakmile víte, s kým komunikujete, mnohem snadněji se vám vybírají vhodné argumenty pro jeho přesvědčení. Data pak můžete rozšířit například o kreditní informace. Díky nim zásadně snížíte riziko nezaplacení už v okamžiku, kdy si vybíráte firmy k přímému oslovení.
Levnější jsou firemní databáze podle odvětví
Databáze firem Albertina jsou určeny pro velké i malé firmy – všechny subjekty, které chtějí dosáhnout lepších obchodních výsledků. Přitom není nutné využívat komplexní databázi všech firem. Stačí, když si vyberete specializovaný produkt dle odvětví – například reality, doprava, prodejci výpočetní techniky, zdravotnictví… Při hledání je k dispozici více než 200 kritérií. Tyto databáze jsou navíc cenově výhodné. Například Hotely stojí 5 500 korun, Realitní kanceláře 6 900 korun, Databáze obcí s kontakty na starosty 6 200 korun, nebo třeba Střední školy 3 900 korun.
Databáze Albertina získáte i na míru
Je-li váš obor natolik specifický, že si nevyberete ze základní nabídky, zajímejte se o individuálně připravené databáze Albertina. Hodit se vám může rovněž služba Údržba zákaznických databází, která kontroluje, kdo z vašich zákazníků vyměnil management, doplňuje kontakty na osoby i společnosti a připravuje data z různých zdrojů přesně podle vašich požadavků a zavedených struktur.
Mix služeb pro celou reklamní kampaň
Odborníci z Bisnode vám připraví databázi, jakou si přejete, nebo pročistí a zaktualizují vaši stávající informační soustavu. Pak se zaměří na direct mailing – zajistí tisk a zabalení reklamních materiálů včetně personifikace, rozesílky a následného telemarketingu. Mají zkušenosti z působení v 17 evropských zemích a z přípravy informací o více než 235 milionech firem.
Díky těmto krokům, na rozdíl od neadresné roznášky tištěných materiálů, přesně zacílíte na vybraný segment trhu a oslovíte ty pravé zákazníky.
Doporuč přátelům
Vaše názory |
K tomuto článku zatím nebyl připojen žádný názor.