Claudie Marčeková

Claudie Marčeková

Kategorie: MÓDA PRO ŽENY

Claudie je jednou z předních českých osobností na poli fashion stylingu, návrhů a realizace kostýmů, uměleckého make-upu a hair stylingu.



Zkušenosti sbírala doma i v zahraničí. Spolupráce s řadou domácích i zahraničních hvězd showbusinessu ji vynesla mezi špičku v oboru. Díky širokému spektru svých aktivit získala komplexní zkušenosti na poli image makingu a je vyhledávanou odbornicí.

Claudie Marčeková - výtvarné počiny

Podílela se na tvorbě celovečerních filmů, což jí vyneslo nominaci na prestižní ocenění Český lev za výtvarný počin k filmu Válka barev. Je autorkou stylingu řady úspěšných reklamních kampaní pro prestižní společnosti a značky, mezi něž patří například Česká spořitelna, T-Mobile, Telefónica O2, Audi, Nike a Wella. Redakčně se podílí na tvorbě časopisů Elle, Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, Marianne, Dolce Vita, Juicy ad.

Kateřina Průšová a Libuše Vojtková

Claudiinu tvorbu image a styling jsme mohli sledovat řadu let v rámci večerního televizního zpravodajství ČT 1, pořadu „Rozjezdy pro hvězdy“, ale i např. Miss ČR. Patřila mezi hlavní protagonisty oblíbeného pořadu ČT 1 „Vypadáš skvěle“, jedné z první reality show u nás, kde se podílela na změně image a fashion stylingu běžných lidí. O jejím mimořádném talentu a úspěšnosti svědčí i to, že o ní natočila dokument režisérka Věra Chytilová v rámci dokumentárního cyklu 12 odvážných, který monitoroval její práci a začátky.

Důkazem prominentního postavení Claudie na poli módy, stylingu a visage jsou přehlídky pro značky Versace, Escada, Louis Vuitton, ale i spolupráce s předními českými módními návrháři, jako Klára Nademlýnská, Tatiana Kovaříková či Beata Rajská.

Claudie stojí i za image řady českých osobností showbusinessu, mezi které patří Alice Bendová, Anna K., Lucie Bílá, Karel Gott, Mahulena Bočanová, Helena Vondráčková nebo Marie Rottrová. O jejích kvalitách vypovídá i spolupráce s řadou zahraničních hvězd první kategorie, například Alainem Delonem, Arnoldem Schwarzeneggerem, zpěvákem Ricky Martinem, hudebníky ze skupin Tatu, Erasure, B52 nebo Linkin Park.

Claudie provozuje image a beauty Studio Professional, jehož součástí je i módní butik exkluzivně zastupující módní značky a návrháře z Francie a Itálie, stejně jako designéry originálních šperků a doplňků z Holandska či Itálie.

Claudie Marčeková – mini rozhovor o módě

Ve světě módy se pohybujete od revoluce. Myslíte, že se Češi v přístupu k módě změnili?

Ano, jsme odvážnější, víc experimentujeme a jsme otevřeni novým stylům. Také se oblékáme barevněji, což je skvělé. Stále víc nám záleží na značkách a kvalitních materiálech. Do oblečení investujeme více peněz, proto také chceme, aby dlouho vypadalo dobře. Hledáme kvalitu i v prostředcích, které o oblečení pečují.

Co způsobilo tu změnu?

Rozhodně příchod zahraničních módních značek a také módní časopisy. Češi začali více cestovat. Také začalo být dobré oblečení důležité v práci. České ženy získaly v oblasti módy vzdělání a vědí, co chtějí.

Co tedy podle vás znamená „vypadat dobře“?

To je těžké vyjádřit slovy... Musíte lahodit oku. Sama se cítit dobře. Musí z vás vyzařovat spokojenost a sebevědomí. Není nutné být za každou cenu trendy, ale musíte mít formu. A v tom hraje důležitou roli správná péče o šaty. Optimální prací prostředek na jemné materiály, jako například Dreft, pomůže vašemu oblečení zachovat vytoužený vzhled a vám tudíž dodá sebejistotu.

Kerestešová,  Marčeková, Issová
 


facebook   Doporuč přátelům



Vaše názory

  K tomuto článku zatím nebyl připojen žádný názor.





CLUB ŽENA


Lifestyle